«Гучні барабани учасників ініціативи Rhythm of Resistance були дуже доречні, адже керівники Департаменту транспортної інфраструктури КМДА не бажали слухати водіїв. Директор Департаменту Сергій Майзель поїхав перед самісіньким початком акції о 10.00. Замість нього соціальний діалог вели силовики: на вулиці стояла поліція, а всередині приміщення чатували представники «Служби безпеки «Атлант» і невідомої структури «Group 8» (представились групою швидкого реагування). Пройти крізь три ряди охорони було важко навіть іншим чиновникам. Замість соціального діалогу влада обрала політику глухої оборони. Представниця прес-служби підприємства натякнула, що вважає акцію проплаченою. Це виглядало недоречно на фоні того, що частина учасників пікету пред’явила посвідчення співробітників «Київпастрансу» і врешті-решт пройшла до адміністрації КП. Було обіцяно, що у четвер 22 грудня переговори відбудуться за участі вищого керівництва», – описують події учасники акції.

«Керівництву столичного транспорту легше витрачати гроші на охорону, аніж визнати свої помилки. Чиновники підтвердили найгірші сподівання, що лише радикалізує ситуацію», — вважають у ГО «Соціальний рух». Наявність перешкод для здійснення повноцінного соціального діалогу визнало Міністерство соцполітики. Це може пояснюватись тим, що керівництво веде діалог лише з однією профспілкою – тією, яку очолює Василь Моцюк, екс-радник Майзеля. Вони є членами однієї громадської організації. «Вбачається конфлікт інтересів у розумінні Закону «Про запобігання корупції», адже профспілці Моцюка сприяють, а ВПЗУ усувається від підготовки нового колективного договору. Оскільки у ньому будуть прописані правила преміювання, то це створює загрозу невиправданого витрачання коштів киян», — підкреслюють активісти. На їх думку, чиновників лякає принциповість вільної профспілки, адже влітку їй вдалось добитись підвищення зарплати залізничникам.

«Соціальний рух» наводить такий короткий перелік порушень, які викликають обурення ВПЗУ:

- керівництво має намір укласти колективний договір лише з підконтрольною профспілкою;

- водія Тетяну Олійник намагались покарати за те, що вона не вийшла в рейс без аптечки;

- водія Андрій Троян, що обнародовував відсутність зимових шин, було виселено з житла;

- керiвництво, незважаючи на реєстрацiю в Мін’юстi, не визнає профспiлку;

- лідерам вільної профспілки оголосили догану без згоди профкому;

- членiв профспiлки залякують та шантажують;

- за участь в профспiлцi знiмають з нормальних тролейбусiв та садять на аварiйнi;

- дискримiнують переселенців з Донбасу та влаштовують травлю;

- водія Марину Куценко вдарив по обличчю представник адміністрації Олександр Бурлака;

- не надають профспілці приміщення;

- без згоди профспілки i водiїв ставлять незручний графiк роботи;

- iгноруються приписи Держслужби з питань праці щодо усунення певних порушень.

1-kpt
2-kpt
4-kpt