31 травня апеляційний суд зобов’язав КП «Луцьке підприємство електротранспорту» поновити працівника на роботі та відшкодувати середньомісячний заробіток за час вимушеного прогулу і заподіяну моральну шкоду загалом на 31 тисячу гривень.

Як розповів активістам Соціального руху Андрій Черчик, правову допомогу йому надавала профспілка ВПЗУ і її голова Володимир Козельскій, а найважчим було дочекатись справедливого рішення.

“В нас керівний орган профспілки був майже увесь звільнений, багато молоді, які були членами незалежної позвільнялись. Зараз будемо працювати з людьми. Тішить те, що у них в очах є якась надія, стали менше говорити пошепки. Потрібно пояснювати працівникам, що єдиною силою, здатною змінити взаємостосунки з керівництвом і взагалі ставлення до робітники, є лише профспілковий рух”, - каже працівник.

За словами профспілковця, до звільнення він був головою страйкового комітету.Рік тривало протистояння з адміністрацією, колектив вступив в колективно трудовий спір за часті Національної служби посередництва і примирення​.

“І усі наші вимоги були виконані. В результаті вперше за 20 років працівники почали вчасно отримувати зарплату, тарифна ставка погодинної оплати була приведена до мінімально встановленої галузевою угодою,(то значить 18.9 грн. за годину водіям, бо до цього просто обдурювали і платили 12.9), також вперше за багато років водіям почали піднімати кваліфікаційну розрядність, бо до цього люди виходили на пенсію не кваліфікованими працівниками. Як були прийняті у третій розряд, так і працювали все життя.Ну а як тільки мирова угода була підписана, відразу почались звільнення профспілкових лідерів. Класика”, - розповів водій.

За словами Андрія Черчика, він підтримує контакти з іншими членами ВПЗУ, які борються за покращення умов праці, зокрема, з київськими тролейбусниками.

“Маємо тісні контакти з активістами Київпастрансу, будемо об’єднуватись”, - зазначає профспілковець.