Профспілковий лідер з Кременчука Сергій Москалець на відеоблозі НАБАТ-ТВ Єгора Громова розповів, що саме викликало хвилю протестів та чого вимагають залізничники.

За його словами, машиністи відмовились виїжджати на несправних локомотивах, які до цього попри технічні нюанси активно використовувались. Тож в акції по «роботі за інструкцією та місячнику безпеки руху потягів»  прийняли участь вісім локомотивних та одне вагонне депо. При цьому особливо відчутним ефект був  в Кременчуці та Кривому Розі, де розташовані  металургійні підприємства та де повністю зупинився рух вантажних локомотивів. Також до страйку долучились Дарниця (Київ), Тернопіль, Коростень, Миронівка, Полтава, а в Запоріжжя, за словами Москальця, адміністрація відправила штрейкбрехерів з Мелітополя.

Профспілковець зазначив, що залізничники вимагають підвищення заробітної плати. При цьому він підкреслив, що головним чином страйкують машиністи, які, в той же час, розраховують на підтримку решти співробітників «Укрзалізниці». Москалець зазначив, що минулого року їм вдалось домогтись підвищення зарплатні, яке отримали всі працівники підприємства, у тому числі пасивні або лояльні до адміністрації.

Наразі, за його словами, на переговори з робітниками вийшли представники адміністрації місцевого рівня, однак «це не ті люди, які щось вирішують». Тому протестувальники чекають переговорів з вищим керівництвом.

– Наші вимоги: – перше – підняття заробітної плати до належного рівня. Друге – негайно скасувати норму закону, яка забрала право у локомотивних бригад виходу на пенсію за вислугу років.  Третє – привести рухомий склад до нормального стану. Четверте – звільнити керівництво «Укрзалізниці» та притягнути їх до кримінальної відповідальності за доведення рухомого складу до критичного стану, – каже профспілковець, підкреслюючи, що наразі їх дії повністю відповідають положенням посадової інструкції


Як повідомлялось на сайті «Соціального руху», подібна акція відбувалась ще наприкінці 2017 року.