Як розповів активістам ГО «Соціальний рух» співробітник автопарку №5 КП «Київпастранс», водієві було 66 років. Раніше він пережив інсульт, але через відсутність медичного висновку начальство ігнорувало його побоювання про стан здоров’я. Подібні випадки, за словами співрозмовника, траплялись і раніше.

«Люди кажуть, що він дзвонив начальству, просив вислати йому заміну, бо погано себе почуває. Приїхали медики, поліція, все це задокументували», – розповів він. При цьому, за словами співробітника, загрози для пасажирів не було. Ситуацією стурбовані у профкомі депо і обіцяють звернутись до міської влади.

Інформацію про загибель водія також підтверджують у спільноті ВК Типичный Киевпасстранс. В той же час там повідомляють, що чоловікові було 60 років. У коментарях співробітники нарікають на те, що задля більш-менш пристойної зарплати змушені працювати за сумісництвом та фактично не мати вихідних.

Питання робочого часу та надмірного навантаження гостро стоїть в інших депо і автопарках. Як відомо, у Куренівскому тролейбусному депо адміністрація бореться з Вільною профспілкою залізничників України, активісти якої підняли питання щодо роботи за сумісництвом. Так, відповідно до чинного законодавства, надурочні години оплачуються за подвійним тарифом, а залучення до таких робіт дозволяється за згодою профспілки. В той же час співробітників «Київпастрансу» схиляють до укладання договорів на умовах сумісництва, щоб оплачувати перепрацювання за звичайними розцінками. «Водіїв змусили стати сумісниками на своїй же власній роботі. За двома табелями обліку робочого часу трудодень може тривати 10-12 годин. Начальство мотивувало укладення договорів про псевдо-сумісництво тим, що КЗпП забороняє перепрацьовувати 120 годин на рік. Однак у дійсності водії не відпрацьовують жодної години понаднормово, так як всі «зайві» години зараховуються у другий табель», – підкреслюють у ГО «Соціальний рух».