«Аутсорсять складський персонал. Різниця в оплаті близько третини, ще й не годують», – так описується у загальних рисах становище персоналу, виведеного поза штат.
Співробітник «Епіцентру» так прокоментував питання про умови праці зовнішніх працівників:
«Літній сезон. В рази збільшується товарообіг й навантаження на складах будівельних матеріалів. Підозрюю, що на складах морозива, пива та безалкогольних напоїв теж. Аутсорсингові фірми активно набирають людей в селах і депресивних містечках. Оплата праці залучених аутсорсерами, приміром, вантажників на логістичному центрі «Калинівка» на третину менша ніж в працівників логістичного центру, харчування в цих бідолах теж немає, а на спецовки, які їм видає посередник, без сміху крізь сльози дивитись неможна. Єдина радість в них, що з епіцентрівської розвозки ще не виганяють, хоча є загрозливі тенденції, що незабаром почнуть».
За його словами, якби власники складів збільшили склад постійного складського персоналу хоча б на 10-15 %, то не треба було б залучати додаткових робітників в місяці пікових навантажень, а також в місяці звичайного товарообороту не треба було тримати «скажений ритм роботи й постійно виводити на нічні зміни».
Показово, що дописи на сторінках аутсорсингових агенцій у соцмережах про необхідність влаштовуватись «напряму», видалили.
Раніше ми згадували дослідження «Атипова зайнятість і прекаризація праці в Україні». У ньому йдеться про шкоду від аутсорсингу та інших «інноваційних» способах залучення до праці без трудових прав.