Доступність фінансових даних "Київпастрансу" дозволила б вести мову про встановлення доступних тарифів

«5 гривень – УДАР по киянах», «Доступні дані – доступні тарифи», «Геть нерентабельну КМДА». Під цими гаслами відбулась акція проти подорожчання проїзду в Києві 28 листопада ц.р. Альтернативою ліві активісти вважають «відкриття бухгалтерії» транспортних підприємств. В ході акції стіни КМДА були обклеєні рекламою на знак обурення проти того, що збільшення рекламних площ призводить лише до збагачення чиновників. Вимоги були особисто передані Андрію Страннікову — голові Бюджетної комісії Київради. Організатором акції виступили Оргкомітет партії соціальної революції та «Ліва опозиція».

"5 гривень за проїзд — зарплату всю з'їсть", — скандували учасники

Виступаючі на мітингу підкреслювали, що «економічно-обґрунтовані тарифи» — міф, оскільки цифри доступні лише чиновникам. Заступник голови КМДА Ігор Ніконов вважає прийнятною цифрою 15 гривень за проїзд. Причини збитковості криються в корупції і жадібності еліти. Якщо громадський транспорт і дійсно є нерентабельним, то субсидіювати його слід за рахунок оподаткування власників джипів. По-справжньому нерентабельними є чиновники, адже яку вигоду вони приносять місту?

Якщо обклеїти стіни Київради рекламою - чи принесе це користь місту?

До протестуючих вийшов голова Бюджетної комісії Київради А.Странніков, заявивши, що влада і так докладає зусиль щодо фінансової прозорості. Приміром, щомісяця на сайті КМДА розміщується звіт про доходи і витрати. Активісти заперечили, що після окупації студентами Міносвіти публікує інформацію про транзакції щоденно. На даний момент, за словами А.Страннікова, йдеться про залучення американської компанії з метою впровадження он-лайн контролю за міським бюджетом. На це протестуючі відповіли, що реалізувати такий проект можна було б і на громадських засадах, безкоштовно. При цьому представник влади чомусь вважає, що контроль за виручкою «Київпастрансу» і «Київметрополітену» є неможливим.

Тим не менш, активісти дали зрозуміти, що будь-яке громадське обговорення неприпустимим без доступу громадськості до цифр.

Також було поширено другий випуск газети «Соціальна революція».

Потім представникам протестуючих вдалось прийняти участь у засіданні Бюджетної комісії Київради, що розпочалось о 13.00. Важливо, що самі представники влади казали про те, що добросовісна сплата земельного податку могла б перекрити збитковість транспортних підприємств столиці.

ВИМОГИ

Геть нерентабельну КМДА! Від неї одні збитки

А.Странніков коментує заяву "нерентабельно-мислячого" І.Ніконова про 15 гривень за проїзд