Охорона вибірково пропускала громадян всередину, що провокувало конфлікти. Неналаштованість на конструктив продемонстрував вже від початку начальник з експлуатації Петро Яменко. На його думку, голодування є «незаконним страйком». Також він погрожував активісту ГО «Соціальний рух» Віталію Дудіну («зламати носа» тощо). Не дивно, що самі перемовини пройшли за зачиненими дверима і без преси. Позиція начальства полягала у тому, що звільнення через неналежно оформлені лікарняні є законним. Поновити працівників на роботі вони згодні лише на підставі рішення гендиректора КП чи суду. В об’єктивність внутрішнього розслідування віриться мало: приміром, попередня заява щодо звільнення за місяць так і не була розглянута. Працівники були представлені на найвищому рівні: прибули голова КВПУ Михайло Волинець та голова ВПЗУ Володимир Козельський. Сторону роботодавців представляли заступники керівників – Сергій Литвинов від КП та Іван Шпильовий від транспортного департаменту КМДА. За їх словами, вищі посадовці не зуміли прибути через термінову нараду у мера з приводу надзвичайних погодних умов.

Після завершення діалогу працівники викликали начальство до актової зали, щоб задати питання. Цьому завадив адмінресурс в обличчі десятків «завдоволених» працівників. Виникають сумніви у тому, наскільки їх присутність була добровільною: працівників «запрошували» посадовці підприємства зайти у потрібне приміщення, а на руки їм роздавали фотоматеріали, які мали дискредитувати голодуючих. Вони повторювали, що Руслан Карабчук є гарним директором, зарплата їх влаштовує, а тролейбусів з лисими шинами одиниці. У дусі сталінських часів вони заявили, що працювати заважає профспілка (!). Остаточним аргументом було те, що за протестом водіїв стоїть… Партія регіонів. Втім загальновідомим є факт, що депутатом якраз від ПР був нинішній очільник Департаменту транспортної інфраструктури Сергій Майзель. Згідно даних реєстру, Р.Карабчук є керівником «Російської агропромислової компанії». Для нього прийнятним є ображати підлеглих. Проблеми з несправними тролейбусами виникають постійно: 3 лютого працівниця депо Наталія Пристінська виявила лису гуму у 5 тролейбусах підряд, через що не мала можливості працювати. Уявити масштаб фінансових махінацій важко: на три запити профспілки щодо витрачених на ремонт коштів, директор відповів, що «не вбачає підстав» надати відповідь.

Бажання адміністрації створити для себе комфортну обстановку потенційно загрожувало порушенню нормальної роботи транспорту. Окремі працівники відзначали, що «було зірвано випуск», тобто тролейбуси не виходили на лінію. Емоції кипіли, тому забезпечувати порядок довелось поліцейським. У депо знаходився представник Державної служби з питань праці, якому було подано заяву про порушення трудових прав. Усі ці події висвітлювали журналісти. Однак замість вирішення конфліктної ситуації чиновники, схоже, збираються загострювати кризу. Профспілчани продовжують голодування та збираються задіяти інші інстанції для захисту прав.

Тетяна Олійник, Наталія Пристінська, Андрій Троян та Андрій Самко голодують вже четвертий день, починаючи з 3 лютого 2017 року. Також сьогодні вдалось нарешті відкрити кімнату Н.Пристінської у гуртожитку, проте в неї зникло 11,5 тис грн.

K4
K2
K3