Напередодні кур’єри дізнались про нові вимоги до своєї роботи.
Виконання одного замовлення вело- чи мотокур’єром займає приблизно 1 годину.
Від тепер 40-годинний робочий тиждень принесе кур’єрам транснаціональної корпорації 1480 грн, якщо не станеться яких-небудь проблем із програмним забезпеченням, на які нарікають працівники у інтерв’ю з нашим кореспондентом.

працівники глово

“До запровадження нових вимог виконання 50 замовлень на тиждень оплачувались у 2-3 тисячі гривень, - розповідає кур’єр – Тепер робота в такому темпі принесе лише 1,5-2 тисячі гривень. А буває таке, що програма некоректно відображає адресу і тоді виконання замовлення затягується, рейтинги кур’єра псуються”.

Працівники запевняють, що відтепер їм невигідно працювати компанію. Їм фактично урізали зарплатню. Подібним чином вже діяла ця компанія, щоб позбавитись від зайвих піших кур’єрів, а взимку 2019 року так-само відсіювали кур’єрів із власним авто. “Бувало у нас топовий в рейтингу кур’єр з власним авто три години чекав на замовлення під МакДональдсом, поки велокур’єри один за одним отримували і забирали замовлення з того ж закладу” – розповідає анонімно кур’єр кореспонденту сайту “Соціального руху”.

Кур’єр, що доставляє замовлення на мотоциклі зауважив, що раніше працював на велосипеді і змінив транспорт через проблеми зі здоров’ям: колінам і спині не йде на користь робота по 50-70 годин на місяць.

У Glovo відсутні компенсації затрат на бензин, страхування здоров’я працівників, відсутнє офіційне працевлаштування та інші атрибути трудових відносин – працівники вважаються “користувачами онлайн-додатку”. Втім, зважаючи на інтенсивний графік роботи кур’єрів ці відносини є трудовими.

Артем ТІДВА
Соціальний рух